Sveiki, susidūriau su problema, kad gmail traktuoja HTML laišką su <a> tag kaip spam, ieškau būdų kaip šią problemą išspręsti, naudoju zend mail ir phpmailer, kiek teko domėtis naudojant DKIM galima pasirašyti siunčiamą laišką, kas identifikuotų, jog laiškas tikrai atėjo iš jūsų serverio kitas naudingas įrašas yra SPF plačiau:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sender_Policy_Framework
Įdiegiau SPF pagal:
http://help.directadmin.com/item.php?id=207
Įdiegiau DKIM pagal:
http://www.directadmin.com/features.php?id=1189
Iškilo klausimas kaip patikrinti ar viskas įdiegta teisingai ir ar veikia, kolkas matau kad laiškai nėra pasirašomi. Turite patarimų?
Ačiū už dėmesį.
Komentarai
kaip matau DKIM funkcionalumas DirectAdmin puslapyje pažymėtas kaip BETA. Tad šiuo atveju nenuostabu jog galimas neveikimas. Rekomenduočiau kreiptis į DirectAdmin kūrėjus pateikiant jiems klaidos pranešimą (jei toks yra), manau jie tikrai būtų dėkingi: http://www.directadmin.com/support.html
DNS query failed for 'x._domainkey.manodomenas.lt':NOERROR
A public-key (p=) is required
patikrinau domeną su (dig manodomenas.lt txt) per ssh klientą gavau:
"v=spf1 a mx ptr ?all"
AUTHORITY SECTION:
manodomenas.lt. 531 IN NS ns3.serveriai.lt.
manodomenas.lt. 531 IN NS ns4.serveriai.lt.
manodomenas.lt. 531 IN NS ns1.serveriai.lt.
manodomenas.lt. 531 IN NS ns2.serveriai.lt.
neturetų 2 įrašai būti su mano domenu? Na realiai nesvarbu greičiausiai šitoj vietoi čia viskas gerai nelabai aš suprantu čia.
hotmail gražina šias klaidas:
X-Message-Status: n:0:n
X-SID-Result: TempError
X-DKIM-Result: PermError
X-AUTH-Result: NONE
Gal turite patarimų kaip išspręsti šias problemas ir informacijos dėl ko jos kyla?
kaip rašoma http://www.directadmin.com/features.php?id=1189 :
Šiuo atveju manau pamiršote domenui sukurti TXT įrašą su DKIM raktu.
http://www.directadmin.com/features.php?id=1189
sukuria tokius įrašus:
įdėjau net ir ši nors nemanau kad jo reikia:
exim.conf įdėta:
na viskas atlikta kaip instrukcija liepia, tas ir keista kad tinkamai neranda įrašų, kažkuriame forume buvau radęs, kad gali but problema dėl name serveriu kad rodykle ne ten rodo ar ne tas ip grazinamas ar kažkas tokio nebesusigaudau kas negerai dar čia.
verta pastebėti jog DKIM ir DirectAdmin suderinimas yra vis dar BETA stadijoje, tad šiuo atveju būtų naudinga pranešti apie tokio pobūdžio problemą patiems pulto kūrėjams.
Jei parašytumėt tikrą domeną būtų galima detaliau patikrinti kas negerai. Galbūt Jūs net neesate nurodę jog kaip vardų serveris būtų naudojamas Jūsų serveris.
Taip pat reiktų pažiūrėti ne directadmin, o tiesiai Named konfigūraciniuose failuose kas per įrašai sukurti.
Mano spėjimas pasitvirtino, naudojate bendruosius serveriai.lt vardų serverius (ns1.serveriai.lt, ns2.serveriai.lt ir t.t), tad visi pakeitimai kuriuos atlikinėjote neturėjo jokios įtakos. Turėtumėte pridėti dns įrašus per klientų sistemą, arba nurodyti jog kaip vardų serveris būtų naudojamas Jūsų vds.
ns1.manodomenas.lt mano.ip
ns2.manodomenas.lt mano.ip
problema kad neleidžia tokių pat IP nors tokie ir turi būt net ir serveriai.lt ns1 ir ns2 turi tą patį ip bet keitimo inicijuoti neleidžia ką siūlote?
Ačiū už pagalobą.
ns1.manodomenas.lt
ns2.iv.lt
gal padės nors abejoju
kodėl svetainė pradėjo nebeveikti su nameservers:
ns1.manodomenas.lt
ns.iv.lt
jūs naudojate šiuos vardų serverius:
ns1.domenas.lt
ns2.iv.lt
Tai yra neteisinga. Reiktų naudoti:
ns1.domenas.lt
ns.iv.lt
Arba tiesiog naudokite mūsų standartinius vardų serverius ir redaguokite zoną pagal pageidaujamus parametrus.
Kokie teisingi parametrai dns įrašuose, kad veiktų viskas gal aš čia bereikalo vėl pakeičiau tuos dns įrašus gal po kelių dienų būtų pradėję veikt?
Gal dėl to neveikia?
Dėl įrašu, tai temos pradžioje jūs pats juos nurodėte: https://forumas.dedikuoti.lt/showpost.php?p=527&postcount=8
Aš tik vakar vakare atlikau nameserveriu keitimą į:
ns1.domenas.lt
ns2.iv.lt
Tai gal dar nesuvaikščiojo įrašai, Jūs sakote, kad turi būti ns.iv.lt bet su šiuo pradėjo iš viso nebeveikti niekas kodėl?
Žingsniai kuriuos turėtumėte atlikti:
1. Įvesti korektiškus vardų serverius domenui, mūsų klientų sistemoje:
2. Įsitikinti jog serveryje ns1.domenas.lt DNS įrašai yra korektiški
3. Palaukti 24 valandas ir atlikti reikiamus testus. Jei įvyks klaida, kreipkitės mėginsime ištirti situaciją.
ns1.domain.lt
ns.iv.lt
Turit minčių kodėl tam tikri adresai kartais tampa nepasiekiami, nes aš neįsivaizduoju, jei naudojami jūsų standartiniai serveriai tada viskas tvarkoje kitu atveju iškyla ši problema, o norint pasirašyti siunčiamus laiškus reikia kad būtų prieinami dns įrašai.