Pora savaičių atgal tas tikrai veikė kaip numatyta. Net perkrovus senus serverius - jų hostname buvo pakoreguoti. Nurodant hostname per klientų sistemą - neveikia nuo pat pradžių, visada nukirpdavo.
Visi kas pasiima serverio hostname - veikia nebe taip kaip numatyta. Konkretus atvejis: vakar JAV duomenų centre dėl gedimo buvo perkrauti ~70% visų mūsų ten esamų serverių. Monitoringe kiekvienas serveris priklauso tam tikrai kategorijai ir turi skirtingas ribas, kada signalizuoti problemą. Žinoma monitoringo sistema rišasi prie hostname, nes šiais cloud laikais IP adresas nėra pastovus dalykas. Tai po restarto randu krūvą jokiai kategorijai nepriskirtų "naujų" serverių su "naujais" hostname.
Supraskite teisingai, hostname nėra tiesiog testas.kazkas.com, o naudojama servisų grupavimui ir numeravimui pvz.: number-1.service_name.datacenter_continent.domain.tld
Taip pat prašau patikslinti kokių problemų sukėlė dar prieš pora savaičių buvusi tvarka, kai hostname galima buvo keisti, taip, kaip nori serverius administruojantis žmogus?
Toks truputį "workaround" problemai kurios, net neturėtų būti... Paslaugą pirkdamas sutinki, kad visą administravimą darysi pats, o čia va paima ir už tave kai ką pakeičia, be jokios priežasties... Negerai taip.
Komentarai
patikslinkite prašom naudojamą OS ir rezultatą kuris pateikiamas įvykdžius komandą:
Prieš restart:
Po restarto:
Supraskite teisingai, hostname nėra tiesiog testas.kazkas.com, o naudojama servisų grupavimui ir numeravimui pvz.: number-1.service_name.datacenter_continent.domain.tld
Taip pat prašau patikslinti kokių problemų sukėlė dar prieš pora savaičių buvusi tvarka, kai hostname galima buvo keisti, taip, kaip nori serverius administruojantis žmogus?
Faile "/etc/hostname" įrašykite pilną serverio pavadinimą "sub.domenas.tld". Tuomet paleiskite komandą:
chattr +i /etc/hostname
Jei Jūsų serveryje nėra "chattr" komandos ją įdiekite:
apt-get install e2fsprogs
Galiausiai perkraukite serverį.
Na bet ok, kito varianto panašu, kad nėra.