Jei forume lankaisi pirmą kartą, kviečiame registruotis ir prisijungti prie diskusijų.
PrisijungtiRegistruotisJei forume lankaisi pirmą kartą, kviečiame registruotis ir prisijungti prie diskusijų.
Pastebime, kad tai yra viena labiausiai paplitusių problemų su kurią patiria mūsų VPS naudotojai. Labiausiai tikėtina, kad susidūrėte ar susidursite ateityje su šia problema tam tikru momentu, kai naudojatės virtualiai dedikuotais serveriais. Mes nusprendėme sukurti šį straipsnį, kad atkreiptume dėmesį į galimus šlamšto problemos variantus ir sprendimus.
Tam gali būti daugybė priežasčių, tačiau dažniausiai būna šios:
Toliau šiame straipsnyje nagrinėsime dvi pirmąsias iš šių priežasčių atskirai ir pateiksime keletą pasiūlymų, kaip to išvengti.
Darant prielaidą, kad jūsų VPS nenaudojamas svetainių talpinimui, o naudojamas duomenims saugoti, duomenims apdoroti, VPN ar kitam, jums nėra reikalingas pašto tarnyba.
Pirmas prevencinis veiksmas turėtų būti išjungti arba pašalinti visas pašto tarnybas, tokias kaip Exim, Postfix, Sendmail, iš savo serveryje.
Antra, užblokuokite visus su SMTP susijusius prievadus: 25 (naujai įsigytoms paslaugoms šis prievadas yra blokuojamas automatiškai), 465, 587. Tai galima padaryti naudojant iptables ar kitą jūsų naudojamą ugniasienės programinę įrangą. Skirtingos programinės įrangos diegimo instrukcijas rasite šioje forume skiltyje.
Kartais el. laiškus galima siųsti naudojant SSH tunelius taip, kad šlamštą siunčia iš localhost. Tai daroma atliekant prievado persiuntimą per SSH, kuris sukuria saugų ryšį tarp localhost ir nuotolinio įrenginio, per kurį galima perduoti užklausą, pvz., SMTP. Kadangi šiam metodui reikalinga prieiga prie kurio nors nulaužto serverio vartotojo, tai parodo, kaip svarbu sukurti sudėtingą slaptažodį, naudoti nestandartinį SSH prievadą, aktyvuoti ir naudoti SSH raktą. Savo prisijungimo duomenis ir prieigą prie serverio saugokite ir perduokite tik žmonėms, kuriais pasitikite.
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus aspektas - visada atnaujinkite savo programinę įrangą. Atlikite įprastus saugumo patikrinimus ar antivirusinius patikrinimus.
Tai yra labiausiai paplitęs šlamšto siuntimo metodas mūsų serveriuose, nes mūsų VPS yra orientuotas į svetainių talpinimą. Taigi kaip elgtis, jeigu svetainė buvo nulaužta?
Nepaisant to, kad šlamštas ir masinių laiškų siuntimas mūsų VPS neleidžiami, jūsų svetainės greičiausiai vis tiek retkarčiais siųs kai kuriuos el. laiškus. Tokie kaip registracijos patvirtinimo el. laiškai, slaptažodžio nustatymo iš naujo jūsų klientams, naujienlaiškio užsakymo laiškai, kai kurie jūsų sistemos informacijos pakeitimų žurnalai ir kt. Šie el. laiškai gali būti pažymėti kaip šlamštas ir atmesti, o tai galiausiai lemia tai, kad serveris įtraukiamas į juodąjį sąrašą. Žemiau pateikiame keletą idėjų, kaip padaryti šiuos el. Laiškus patikimesnius kitiems pašto serveriams.
Visada patikrinkite savo pašto išrašus, serverio prieigos išrašus, norėdami pamatyti galimas anomalijas ar įsilaužimus. Atnaujinkite savo sistemą ir programinę įrangą. Jei patekote į juodąjį sąrašą, tai yra faktas, jog siuntimas vykodmas. Susitelkite į problemos tyrimą ir išsprendimą. Reklaminių laiškų siuntimas yra draudžiama veikla mūsų paslaugų teikimo sąlygose, kurias galite peržiūrėti paspausdami šią nuorodą.
Svarbiausia prisiminti. Šlamštą draudžia mūsų paslaugų teikimo sąlygos, kurias galite peržiūrėti paspausdami šią nuorodą.